loading...

کلاچای موزیک

X کد آهنگ پیشواز حسین عامری تنگ غروب دل من همراه اول X کد آهنگ پیشواز حسین عامری تنگ غروب دل من ایرانسل X دانلود آهنگ حسین عامری تنگ غروب دل من X دانلود آهنگ حسین عامری تنگ غروب دل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 213 پنجشنبه 27 تیر 1398
X کد آهنگ پیشواز حسین عامری تنگ غروب دل من همراه اول X کد آهنگ پیشواز حسین عامری تنگ غروب دل من ایرانسل X دانلود آهنگ حسین عامری تنگ غروب دل من X دانلود آهنگ حسین عامری تنگ غروب دل من با لینک مستقیم X متن آهنگ حسین عامری تنگ غروب دل من X دانلود آهنگ حسین عامری تنگ غروب دل من با کیفیت 320 X دانلود آهنگ جدید X دانلود آهنگ جدید حسین عامری تنگ غروب دل من X دانلود ریمیکس حسین عامری تنگ غروب دل من X دانلود آهنگ

تنگ غروب دل من بدجوری تنگ میشه برات

چه ساد پاک کرده منو از دفتر خاطره هات

خیلی دلم گرفته که نمردی تو کنار من

حتی تو اسمونمون ستاره ای برای من

غروب سرد لعنتی آتیش کشید به زندگی

اشکامو جاری کرده روی دفتر همیشگی

 

خیلی بدی کردی به من بدون که یادم نمیره

این کاری که تو کردی از خاطر آدم نمیره

تو همه فکر منی چرا میری دل میکنی

از همه خاطره ها داری منو خط میزنی

غروب سرد لعنتی آتیش کشید به زندگی

اشکامو جاری کرده روی دفتر همیشگی

غروب سرد لعنتی آتیش کشید به زندگی

اشکامو جاری کرده روی دفتر همیشگی

 

 

 

منبع: تهران دانلود

 

دانلود آهنگ با کيفيت 320

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز حسین عامری تنگ غروب دل من همراه اول کد آهنگ پیشواز حسین عامری تنگ غروب دل من ایرانسل دانلود آهنگ حسین عامری تنگ غروب دل من دانلود آهنگ حسین عامری تنگ غروب دل من با لینک مستقیم متن آهنگ حسین عامری تنگ غروب دل من دانلود آهنگ حسین عامری تنگ غروب دل من با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید حسین عامری تنگ غروب دل من دانلود ریمیکس حسین عامری تنگ غروب دل من دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو