loading...

کلاچای موزیک

در شبی غمگینتر از من قصه رفتن سرودی تا که چشمم را گشودم  از کنارم رفته بودی تا که چشمم را گشودم  از کنارم رفته بودی ای دریغا دلسپردن به عشق تو بیهوده بود وعده ها و خنده های تو به نیرنگ آلوده

♥حسـ ــین♥ بازدید : 59 سه شنبه 17 اردیبهشت 1398

در شبی غمگینتر از من
قصه رفتن سرودی
تا که چشمم را گشودم 
از کنارم رفته بودی
تا که چشمم را گشودم 
از کنارم رفته بودی
ای دریغا دلسپردن به عشق تو بیهوده بود
وعده ها و خنده های تو به نیرنگ آلوده بود
ای به خاطر برده عشق آتشینم 
رفتی اما من فراموشت نکردم
چلچراغ روشن بیگانه بودی 
سوختم و بیهوده خاموشت نکردم
رفتی اما قلب من راضی نشد


بر تو و بر عشق خود نفرین کنم
بیتو شاید بعد از این افسانه ها 
ترک عشق و این غم دیرین کنم
ای دریغا دلسپردن به عشق تو بیهوده بود
وعده ها و خنده های تو به نیرنگ آلوده بود
ای به خاطر برده عشق آتشینم 
رفتی اما من فراموشت نکردم
چلچراغ روشن بیگانه بودی 
سوختم و بیهوده خاموشت نکردم
رفتی اما قلب من راضی نشد 
بر تو و بر عشق خود نفرین کنم
بیتو شاید بعد از این افسانه ها 
ترک عشق و این غم دیرین کنم

http://dariush112.blogfa.com/post/41








برچسب ها دانلود آهنگ دانلود آهنگ چلچراغ روشن بیگانه بودی با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام چلچراغ روشن بیگانه بودی دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید چلچراغ روشن بیگانه بودی Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل چلچراغ روشن بیگانه بودی چلچراغ روشن بیگانه بودی متن آهنگ چلچراغ روشن بیگانه بودی کد آهنگ پیشواز همراه اول چلچراغ روشن بیگانه بودی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو