loading...

کلاچای موزیک

تظاهر کردم آرومم دارم از غصه میمیرم به هر کی میرسم امشب نشونی از تو میگیرم😔🥀 دارم تو حسرت چشمات تو دست غصه میسوزم😔🥀 دارم هر لحظه چشمامو به راه کوچه میدوزم  😔🥀 تموم شهرو میگردم از عطر تو هوای

♥حسـ ــین♥ بازدید : 685 یکشنبه 19 خرداد 1398

تظاهر کردم آرومم دارم از غصه میمیرم

به هر کی میرسم امشب نشونی از تو میگیرم😔🥀

دارم تو حسرت چشمات تو دست غصه میسوزم😔🥀

دارم هر لحظه چشمامو به راه کوچه میدوزم

 

😔🥀

تموم شهرو میگردم از عطر تو هوایی نیست😔🥀

دارم دیوونه میشم من ازت هیچ رد پایی نیست😔🥀

حالا دیگه تموم شهر میدونن من یه دیوونم😔🥀

همه میگن که من تا صبح بدون تو نمیمونم😔🥀

🖤🖤🥀







برچسب ها دانلود ریمیکس تظاهر کردم آرومم دارم از غصه میمیرم تظاهر کردم آرومم دارم از غصه میمیرم دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود لینک مستقیم آهنگ تظاهر کردم آرومم دارم از غصه میمیرم دانلود آهنگ بیکلام تظاهر کردم آرومم دارم از غصه میمیرم دانلود آهنگ جدید تظاهر کردم آرومم دارم از غصه میمیرم کد آهنگ پیشواز ایرانسل تظاهر کردم آرومم دارم از غصه میمیرم دانلود آهنگ تظاهر کردم آرومم دارم از غصه میمیرم با کیفیت 320 متن آهنگ تظاهر کردم آرومم دارم از غصه میمیرم کد آهنگ پیشواز همراه اول تظاهر کردم آرومم دارم از غصه میمیرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو