loading...

کلاچای موزیک

,    ,    دانلود آهنگ هیچکی نمیدونه,    آهنگ پیشواز محمد نجم هیشکی نمیدونه,    اهنگ محمد نجم هیچکی نمیدونه چه داغونه دلم,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 37 جمعه 05 مهر 1398



,   
,    دانلود آهنگ هیچکی نمیدونه
,    آهنگ پیشواز محمد نجم هیشکی نمیدونه
,    اهنگ محمد نجم هیچکی نمیدونه چه داغونه دلم
,    دانلود اهنگ هیچکی نمیدونه چه داغونه دلم تو این خونه
,    دانلود آهنگ مرداب محمد نجم 320
,    کلیپ آهنگ هیچکی نمیدونه چه داغونه دلم
,    هیچکی نمیدونه چه داغونه دلم تواین خونه
,    آهنگهای محمد نجم
,    کلیپ هیچکی نمیدونه چه داغونه دلم

,   

https://upmusics.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D9%86%D8%AC%D9%85-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%A8/

هیچ كی نمیدونه چه داغونه دلم بی اون تو این خونه
♪♪♫♫♪♪♯ هیچكی نمیدونه یه دیونه شدم حالم پریشونه ♪♪♫♫♪♪♯
چند روزه بی تابم نمی خوابم مثه مرده تو مردابم
بی اون یه مجنونم یه دیونم دیگه حتی نمیخونم

UpMusicTag دانلود آهنگ محمد نجم مرداب
دلم و چه آسون شكسته اون دیگه به من دل نبسته
دل من یه گوشه نشسته دیگه نمیتونه بسه

♪♪ مهرزاد امیرخانی ♪♪
♪♪♫♫♪♪♯ منو اون ارزون فروخته به یكی چشماشو دوخته ♪♪♫♫♪♪♯
دل من بد جوری سوخته اون منو ارزون فروخته
هیچ كی نمیدونه چه داغونم

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ هیچکی نمیدونه آهنگ پیشواز محمد نجم هیشکی نمیدونه اهنگ محمد نجم هیچکی نمیدونه چه داغونه دلم دانلود اهنگ هیچکی نمیدونه چه داغونه دلم تو این خونه دانلود آهنگ مرداب محمد نجم 320 کلیپ آهنگ هیچکی نمیدونه چه داغونه دلم هیچکی نمیدونه چه داغونه دلم تواین خونه آهنگهای محمد نجم کلیپ هیچکی نمیدونه چه داغونه دلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو