loading...

کلاچای موزیک

  تو بیا که یارمی صاحب اختیارمی تو عزیز دلمی آخه من چیکار کنم که بگی عاشقمی من میخوام سر بزارم رو شونه هات بخونم از خودم و دلم برات تا بدونی که چه دیوونه دلم من که هستیم و گذاشتم زیر پات من میخو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 15 چهارشنبه 15 خرداد 1398

 

تو بیا که یارمی صاحب اختیارمی تو عزیز دلمی آخه من چیکار کنم که بگی عاشقمی
من میخوام سر بزارم رو شونه هات بخونم از خودم و دلم برات
تا بدونی که چه دیوونه دلم من که هستیم و گذاشتم زیر پات
من میخوام دستای گرمت و بگیرم تو بگی دوستم داری واست بمیرم

 

==>> تکست اهنگ واست بمیرم از اینتر موزیک <<==

تو بیا که یارمی صاحب اختیارمی تو عزیز دلمی آخه من چی کار کنم که بگی عاشقمی
من میخوام یه گریه شبونه باشم واسه تو قصه عاشقونه باشم
من میخوام با تو برم به صحرا من میخوام که لیلی زمونه باشم
کی بازم فدات میشه عاشقونه مثل من توی این دنیا فقط یه دیوونه مثل من
حالا که اسیرته دل ناقابل من تو دو رنگی نکنی با من و با دل من
من میخوام دستای گرمت و بگیرم تو بگی دوستم داری واست بمیرم

http://entermusic.ir







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول تو بیا که یارمی صاحب اختیارمی تو عزیز دلمی تو بیا که یارمی صاحب اختیارمی تو عزیز دلمی دانلود آهنگ جدید تو بیا که یارمی صاحب اختیارمی تو عزیز دلمی دانلود آهنگ تو بیا که یارمی صاحب اختیارمی تو عزیز دلمی با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل تو بیا که یارمی صاحب اختیارمی تو عزیز دلمی دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام تو بیا که یارمی صاحب اختیارمی تو عزیز دلمی Download Music متن آهنگ متن آهنگ تو بیا که یارمی صاحب اختیارمی تو عزیز دلمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو