loading...

کلاچای موزیک

دانلود آهنگ دلبر من کوتره من تک نواز قلب من علیرضا فدایی موزیک مازندرانی علیرضا فدایی با کیفیت 320 در سایت قرار گرفت برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطالب مراجعه کنید دلبر من کوتره من تک نواز قلب من با

♥حسـ ــین♥ بازدید : 20 چهارشنبه 19 آذر 1399

دانلود آهنگ دلبر من کوتره من تک نواز قلب من علیرضا فدایی

موزیک مازندرانی علیرضا فدایی با کیفیت 320 در سایت قرار گرفت

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطالب مراجعه کنید

دلبر من کوتره من تک نواز قلب من بالو پر من

عشق جانی روح روانی دختر کوه کمر مازندرانی

چشه سویی کیجا یار گل بویی کیجا

ستاره آسمون تاریک شویی کیجا

قشنگ کیجایی دتر دل قراری دتر

اتا گل دمه تره تی یادگاری دتر

تنی خنه کیجا می ور جادو هاکرده

شوخی شوخی مره یار عاشق تو هاکرده

ماه آسمونی بلبل مازرونی

یار مه لیلی بیه و شه دست رو هاکرده

دانلود آهنگ با کیفیت 320

320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو