دانلود آهنگ جدید علیرضا قربانی عشق آسان ندارد

Download New Music Alireza Ghorbani Eshgh Asan Nadarad

آهنگ جدید علیرضا قربانی بنام عشق آسان ندارد

گفتم این آغاز پایان ندارد عشق اگر عشق است آسان ندارد

گفتی از پاییز باید سفر کرد گرچه گل تاب طوفان ندارد

دانلود آهنگ جدید علیرضا قربانی عشق آسان ندارد

 

متن آهنگ عشق آسان ندارد از علیرضا قربانی

گفتم این آغاز پایان ندارد عشق اگر عشق است آسان ندارد

goftam in aghaz payan nadaram ehgh agar eshgh ast asan nadarad

گفتی از پاییز باید سفر کرد گرچه گل تاب طوفان ندارد

gofti az paeiz bayad safar kard garche gol tab tofan nadarad

آن که لیلا شد در چشم مجنون هم نشینی جز باران ندارد

an ke leyla shod dar cheshm majnon ham neshini joz baran nadarad

گفتم این آغاز پایان ندارد عشق اگر عشق است آسان ندارد

goftam in aghaz payan nadaram ehgh agar eshgh ast asan nadarad

آن بهاران کو آن روزگاران کو زیر باران آن حال پریشان کو

an baharan ko an rozegaran ko zir baran an parishan ko

بازآ من آسیمه سر بی بال و بی پر مانده جای تنهایی در سینه ها مانده

baz a man asime sar bi bal o bi par mande jaye tanhaei dar sineha mande

رفته مجنون و لیلا به جا مانده از مستی و مینا و می اشکی به ساغر مانده

rafte majnon o leyla be ja mande az masti o mina o mey ashki be saghar mande

گفتم این آغاز پایان ندارد عشق اگر عشق است آسان ندارد

goftam in aghaz payan nadaram ehgh agar eshgh ast asan nadarad

گفتی از پاییز باید سفر کرد گرچه گل تاب طوفان ندارد

gofti az paeiz bayad safar kard garche gol tab tofan nadarad

آن که لیلا شد در چشم مجنون هم نشینی جز باران ندارد

an ke leyla shod dar cheshm majnon ham neshini joz baran nadarad

گفتم این آغاز پایان ندارد عشق اگر عشق است آسان ندارد

goftam in aghaz payan nadaram ehgh agar eshgh ast asan nadarad

ترانه آهنگ عشق آسان ندارد از علیرضا قربانی

بازآ من آسیمه سر بی بال و بی پر مانده جای تنهایی در سینه ها مانده

baz a man asime sar bi bal o bi par mande jaye tanhaei dar sineha mande

رفته مجنون و لیلا به جا مانده از مستی و مینا و می اشکی به ساغر مانده

rafte majnon o leyla be ja mande az masti o mina o mey ashki be saghar mande

گفتم این آغاز پایان ندارد عشق اگر عشق است آسان ندارد

goftam in aghaz payan nadaram ehgh agar eshgh ast asan nadarad

گفتی از پاییز باید سفر کرد گرچه گل تاب طوفان ندارد

gofti az paeiz bayad safar kard garche gol tab tofan nadarad

آن که لیلا شد در چشم مجنون هم نشینی جز باران ندارد

an ke leyla shod dar cheshm majnon ham neshini joz baran nadarad

گفتم این آغاز پایان ندارد عشق اگر عشق است آسان ندارد

goftam in aghaz payan nadaram ehgh agar eshgh ast asan nadarad