loading...

کلاچای موزیک

,    ,    دانلود اهنگ محلی فرهادم شیرینم کجایی,    دانلود اهنگ فرهادم از بیدل برزویی,    فرهادم شیرینم کجایی حسین عامری,    د

♥حسـ ــین♥ بازدید : 2343 پنجشنبه 31 مرداد 1398

,   
,    دانلود اهنگ محلی فرهادم شیرینم کجایی
,    دانلود اهنگ فرهادم از بیدل برزویی
,    فرهادم شیرینم کجایی حسین عامری
,    دانلود اهنگ بیدل برزویی فرهادوم
,    اهنگ تصویری فرهادم شیرینم کجایی
,    اهنگ شیرین و فرهاد اصغر باکردار
,    دانلود اهنگ فرهادم شیرینم کجایی حسین عامری
,    دانلود آهنگ محلی سبزواری از محسن دولت
,    دانلود اهنگ ترکی حسین عاشقی

خواننده عزیزمون ترانه ناب حسین عامری به نام فرهادم شیرینم کجایی

با دو حالت و با حجم بسیار کم برای شما در باکس box های بارگیری قرار داده ایم ما خیلی انرژی میگیریم وفا موزیک را انتخاب کرده اید.

متن ترانه فرهادم شیرینم کجایی از حسین عامری

♥ ♩ دلوم گرفته ، دلم گرفته ، دلوم گرفته ، دلم گرفته ♭

♫–♭ دلوم گرفته اگه شراب مرهم کنه دردامو ♭

♫–♭ دلتنگ یاروم کسی نشنیده تا حالا حرفامو ♭

♫–♭ تو این جهنم روزی هراز بار دارم میسوزوم یاروم تو برگرد ♭

♫–♭ تو دنیامی دوست دارم هنوزم ♭

♫–♭ فرهادم شیرینم کجایی دلتنگم واسه من دنیایی ♭

♫–♭ برگرد و واست بیقرارم تو واسم آرامشی یارم ♭

♫–♭ فرهادم شیرینم کجایی دلتنگم واسه من دنیایی ♭

♫–♭ برگرد و واست بیقرارم تو واسم آرامشی یارم

حسین عامری سرنوشت

دانلود آهنگ فرهادم شیرینم کجایی دلتنگم واسه من دنیایی حسین عامری

♬♬♬♬♬

♥ ♩ غریب و تنها چرا تنهام گذاشتی دیوونه ♭

♫–♭ تاریک و سرده بعد تو این خونه شده غم خونه ♭

♫–♭ تو این دل من کسی جاتو نمیگیره شیرینم ♭

♫–♭ اگه نباشی همیشه بیقرار و غمگینم ♭

فرهادم شیرینم کجایی دلتنگم واسه من دنیایی

♫–♭ برگرد و واست بیقرارم تو واسم آرامشی یارم ♭

♫–♭ فرهادم شیرینم کجایی دلتنگم واسه من دنیایی ♭

♫–♭ برگرد و واست بیقرارم تو واسم آرامشی یارم ♭

 

 

 

 

دانلود موزیک با کیفیت 320

 

 


https://vafamusic.com/%D9%81%D8%B1%D9%87%D8%A7%D8%AF%D9%85-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%86%D9%85-%DA%A9%D8%AC%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D9%84%D8%AA%D9%86%DA%AF%D9%85-%D9%88%D8%A7%D8%B3%D9%87-%D9%85%D9%86-%D8%AF%D9%86%DB%8C/







برچسب ها دانلود اهنگ محلی فرهادم شیرینم کجایی دانلود اهنگ فرهادم از بیدل برزویی فرهادم شیرینم کجایی حسین عامری دانلود اهنگ بیدل برزویی فرهادوم اهنگ تصویری فرهادم شیرینم کجایی اهنگ شیرین و فرهاد اصغر باکردار دانلود اهنگ فرهادم شیرینم کجایی حسین عامری دانلود آهنگ محلی سبزواری از محسن دولت دانلود اهنگ ترکی حسین عاشقی دانلود اهنگ محلی فرهادم شیرینم کجایی دلتنگم دانلود اهنگ مرتضی جعفرزاده وفادار دانلود اهنگ مرتضی جعفرزاده رفاقت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو