loading...

کلاچای موزیک

X کد آهنگ پیشواز امید علومی بیراهه X دانلود اهنگ جدید X کد آهنگ پیشواز امید علومی بیراهه همراه اول X دانلود آهنگ امید علومی بیراهه به همراه متن X آکورد آهنگ امید علومی بیراهه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 9 یکشنبه 20 مرداد 1398
X کد آهنگ پیشواز امید علومی بیراهه X دانلود اهنگ جدید X کد آهنگ پیشواز امید علومی بیراهه همراه اول X دانلود آهنگ امید علومی بیراهه به همراه متن X آکورد آهنگ امید علومی بیراهه X متن آهنگ امید علومی بیراهه X متن آهنگ X تکست آهنگ امید علومی بیراهه X دانلود آهنگ جدید امید علومی بیراهه X دانلود اهنگ X دانلود موزیک X شعر آهنگ امید علومی بیراهه X دانلود آهنگ امید علومی بیراهه X کد آهنگ پیشواز امید علومی بیراهه ایرانسل X دانلود آهنگ زیبای امید علومی بیراهه X دانلود آهنگ mp3 امید علومی بیراهه X دانلود آهنگ امید علومی بیراهه بهمراه متن X تکست اهنگ

 

 

متن آهنگ جدید امید علومی نام بیراهه :

به این بیراهه تن میدی میگیری دلخوشیهامو

تو این بیراهه تنهایی گرفت از من نفسهامو

دارم عشقم رو میبازم شبیه حسه پاییزم

تو اوجه عاشقی با تو همه برگامو میریزم

یه جایی تو دلت باز کن هنوزم میشه برگردی

اگه من اشتباه کردم تو هم جایی خطا کردی

به تردیدایه دیروزت همه امروزتو باختی

ببین این مرد مغرورو به چه روزی تو انداختی

به این بیراهه تن میدی تو این بیراهه تنهایی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید امید علومی نام بیراهه

♫♫♫♫♫♫

به این بیراهه تن میدی میگیری دلخوشیهامو

تو این بیراهه تنهایی گرفت از من نفسهامو

دارم عشقم رو میبازم شبیه حسه پاییزم

تو اوجه عاشقی با تو همه برگامو میریزم

یه جایی تو دلت باز کن هنوزم میشه برگردی

اگه من اشتباه کردم تو هم جایی خطا کردی

به تردیدایه دیروزت همه امروزتو باختی

ببین این مرد مغرورو به چه روزی تو انداختی

به این بیراهه تن میدی تو این بیراهه تنهایی

 

دانلود با کیفیت 320 - 9.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 9.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امید علومی نام بیراهه

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امید علومی نام بیراهه

http://pop-music.ir/







برچسب ها کد آهنگ پیشواز امید علومی بیراهه دانلود اهنگ جدید کد آهنگ پیشواز امید علومی بیراهه همراه اول دانلود آهنگ امید علومی بیراهه به همراه متن آکورد آهنگ امید علومی بیراهه متن آهنگ امید علومی بیراهه متن آهنگ تکست آهنگ امید علومی بیراهه دانلود آهنگ جدید امید علومی بیراهه دانلود اهنگ دانلود موزیک شعر آهنگ امید علومی بیراهه دانلود آهنگ امید علومی بیراهه کد آهنگ پیشواز امید علومی بیراهه ایرانسل دانلود آهنگ زیبای امید علومی بیراهه دانلود آهنگ mp3 امید علومی بیراهه دانلود آهنگ امید علومی بیراهه بهمراه متن تکست اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو