loading...

کلاچای موزیک

    متن آهنگ بگو از محمد زمانی کدوم شب توو چشمای تو گم شده کدوم کوه سنگینه رو شونه هاتکدوم جاده از قلب تو میگذره که فرقی نداره رسیدن براتبگو درداتو به من مثل قبل سرتو بذار روی شونه ام بگو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 155 شنبه 05 مرداد 1398

 

 

متن آهنگ بگو از محمد زمانی

کدوم شب توو چشمای تو گم شده کدوم کوه سنگینه رو شونه هات
کدوم جاده از قلب تو میگذره که فرقی نداره رسیدن برات
بگو درداتو به من مثل قبل سرتو بذار روی شونه ام بگو
نگو خیلی سنگینه این بار من بهت قول میدم بمونم بگو

بذار با نگاهت از این درد کهنه رها شم

 

بذار تا قیامت گرفتار چشم تو باشم

تکست آهنگ بگو از محمد زمانی


کنارت چقدر آبی روشنم چقدر کل دنیام هم رنگته
دل من ی دریای طوفانیه دلم گرچه دریاست دلتنگته
بذار خستگی هام یادم بره بذار خستگی هاتو من در کنم
بذار بشنون خندتو کل شهر بذار حال دنیا رو بهتر کنم

بذار با نگاهت از این درد کهنه رها شم
بذار تا قیامت گرفتار چشم تو باشم

 

منبع بالموزیک

 

 

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز محمد زمانی به نام بگو ایرانسل دانلود آهنگ جدید محمد زمانی به نام بگو دانلود آهنگ جدید متن آهنگ محمد زمانی به نام بگو دانلود آهنگ دانلود آهنگ محمد زمانی به نام بگو با کیفیت 320 دانلود ریمیکس محمد زمانی به نام بگو دانلود آهنگ محمد زمانی به نام بگو با لینک مستقیم کد آهنگ پیشواز محمد زمانی به نام بگو همراه اول دانلود آهنگ محمد زمانی به نام بگو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو