loading...

کلاچای موزیک

دانلود آهنگ کج کلاه خان یارمه (ابرو به من کج نکن) از حمید فلاح با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ محلی بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : ابرو به من کج نکن کج کلاه خان یارمه خوشگلمو خوشگلم دلها گرفتا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 27 پنجشنبه 15 آبان 1399

دانلود آهنگ کج کلاه خان یارمه (ابرو به من کج نکن) از حمید فلاح با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ محلی بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

ابرو به من کج نکن کج کلاه خان یارمه

خوشگلمو خوشگلم دلها گرفتارمه

چشماتو درویش بکن کج کلاه خان یارشه

خوشگله مال منه الله نگهدارشه

یکه زن و یکه سوارم هیچ کجا رقیب ندارم

عاشق اسب سفیدم دختری چابک سوارم

گیسو نگو کمنده والله چین تو چین و بلنده والله

گیسو نگو کمنده والله چین تو چین و بلنده والله

چشمامو تو اون چشات وقتی خمار میکنم

دل اگه سنگم باشه اونو شکار میکنم

چشماتو درویش بکن کج کلاه خان یارشه

خوشگله مال منه الله نگهدارشه

یکه زن و یکه سوارم هیچ کجا رقیب ندارم

عاشق اسب سفیدم دختری چابک سوارم

گیسو نگو کمنده والله چین تو چین و بلنده والله

گیسو نگو کمنده والله چین تو چین و بلنده والله

تا که پریشون بشی زلف پریشون دارم

از لاک پا تا به سر عشوه فراوون دارم

یکه زن و یکه سوارم هیچ کجا رقیب ندارم

عاشق اسب سفیدم دختری چابک سوارم

گیسو نگو کمنده والله چین تو چین و بلنده والله

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو