loading...

کلاچای موزیک

میدونم داری میری برو دیگه برنگرد با خنده داری میری با چشم گریون برنگرد درارو وا نکن برو صدا نکن اسم منو بزار که آروم بگیرم شاید که با نبودنت دوباره من جون بگیرم ، شاید که با نبودنت دوباره من جون بگ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 27 پنجشنبه 27 تیر 1398

میدونم داری میری برو دیگه برنگرد

با خنده داری میری با چشم گریون برنگرد

درارو وا نکن برو صدا نکن اسم منو

بزار که آروم بگیرم شاید که با نبودنت دوباره من جون بگیرم ، شاید که با نبودنت دوباره من جون بگیرم

خنده هات مال خودت غماتو با خودت ببر

خنده هات مال خودت غماتو با خودت ببر

برای دیدن من به اینجا دیگه سر نزن

 

دلم در کوی غربت ماندنی شد

حکایت های عمرم خواندنی شد

 

زدم کل جوانی را به نامت تمام ماجرایم دیدنی شد

نمیدانم دلم دیوانه کیست کجا و ای خدا در خانه کیست

نمیدانم دلم دیوانه کیست کجا و ای خدا در خانه کیست

میدونم داری میری برو دیگه برنگرد

با خنده داری میری با چشم گریون برنگرد

برو بخت تو سیاهه عاشقی با تو گناهه

درد من نداره چاره ، درد من نداره چاره

فلک در دفتر عشقم قلم زد

چه اوقات خوشی داشتم به هم زد

الهی ای فلک چرخت نگردد که چرخت آرزوهایم به هم زد

خنده هات مال خودت غماتو با خودت ببر

خنده هات مال خودت غماتو با خودت ببر

برای دیدن من به اینجا دیگه سر نزن ، به اینجا دیگه سر نزن

 

 

 

منبع: تهران دانلود

 

دانلود آهنگ با کيفيت 320

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز حسین عامری خنده هات مال خودت همراه اول متن آهنگ حسین عامری خنده هات مال خودت دانلود آهنگ جدید حسین عامری خنده هات مال خودت کد آهنگ پیشواز حسین عامری خنده هات مال خودت ایرانسل دانلود آهنگ حسین عامری خنده هات مال خودت با کیفیت 320 دانلود آهنگ حسین عامری خنده هات مال خودت با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ دانلود آهنگ حسین عامری خنده هات مال خودت دانلود ریمیکس حسین عامری خنده هات مال خودت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو