loading...

کلاچای موزیک

حامد همایون چنین کنم چنان کنم دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام چنین کنم چنان کنم Hamed Homayoun - Chenin Konam Chenan Konam ترانه : سهیل حسینی ؛ آهنگسازی : حامد همایون ؛ تنظیم : مسعود جهانی + م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 0 دوشنبه 07 مهر 1399

حامد همایون چنین کنم چنان کنم

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام چنین کنم چنان کنم

Hamed Homayoun - Chenin Konam Chenan Konam

ترانه : سهیل حسینی ؛ آهنگسازی : حامد همایون ؛ تنظیم : مسعود جهانی

+ متن ترانه چنین کنم چنان کنم از حامد همایون

پشت به پشت صف به صف / سینه به سینه موج به موج

دل بدهی به قلب من / هم این کنم هم آن کنم

حامد همایون چنین کنم چنان کنم | دانلود آهنگ حامد همایون به نام چنین کنم چنان کنم

دانلود اپلیکیشن نکس وان موزیک

پخش آنلاین کیفیت های مختلف (قبل از دانلود می توانید آنلاین گوش کنید)







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو