loading...

کلاچای موزیک

دانلود آهنگ شاد عاشقانه امین قباد آسمون دنیام ویژه کلیپ اسپرت فرمالیته عروس و داماد چشمای تو منو میبره سمت یه رویا تنها میشم اگه دور شم از اون دوتا چشما … ♪♪ این روزا من نگرانه تو و آیندم …

♥حسـ ــین♥ بازدید : 15 سه شنبه 25 شهریور 1399

دانلود آهنگ شاد عاشقانه امین قباد آسمون دنیام ویژه کلیپ اسپرت فرمالیته عروس و داماد

چشمای تو منو میبره سمت یه رویا تنها میشم اگه دور شم از اون دوتا چشما♪♪
این روزا من نگرانه تو و آیندم
♪♪
دیگه دلت نمیخوام که برای کسی شه عشق تورو میذارم توی قلبم همیشه
♪♪
عاشقتم به این احساس پابندم
♪♪
آسمون دنیام با تو صافه این حرفای من یه اعترافه
♪♪
به عشقی که از تو توی قلبمه
♪♪
خنده هام کنارت ساختگی نیست این زندگی بی تو زندگی نیست
♪♪
بودنت کنارم مث مرهمه
♪♪

زندگی رو بدون تو نمیخوام عزیزم عزیزم حتی اگه یه روزم تو نباشی مریضم مریضم♪♪
داشتن تو واسه قلب من یه افتخاره افتخاره جز تو کسی روی من تاثیذر نداره نداره
♪♪
آسمون دنیام با تو صافه این حرفای من یه اعترافه
♪♪
به عشقی که از تو توی قلبمه
♪♪
خنده هام کنارت ساختگی نیست این زندگی بی تو زندگی نیست
♪♪
بودنت کنارم مث مرهمه
♪♪
آسمون دنیام با تو صافه این حرفای من یه اعترافه
♪♪
به عشقی که از تو توی قلبمه
♪♪
خنده هام کنارت ساختگی نیست این زندگی بی تو زندگی نیست
♪♪
بودنت کنارم مث مرهمه
♪♪

DOWNLOAD







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو