loading...

کلاچای موزیک

حس می کنم دیگه دوسم نداری حس می کنم زیادیه وجودم چرا به این زودی ازم بریدی من که گل سر سبد تو بودم حس می کنم تو این روزا نمی خوای یه لحظه هم حتی منو ببینی کاش می دونستم عشق دیروز من فردا که شد تو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 3 دوشنبه 05 خرداد 1399


حس می کنم دیگه دوسم نداری حس می کنم زیادیه وجودم

چرا به این زودی ازم بریدی من که گل سر سبد تو بودم

حس می کنم تو این روزا نمی خوای یه لحظه هم حتی منو ببینی

کاش می دونستم عشق دیروز من فردا که شد تو با کی همنشینی

دوسم نداری می دونم دوسم نداری اما تو چشمات می خونم که بیقراری

خدا کنه که برگردی تو پیشم بدون تو من دیوونه میشم

حس می کنم حضور من کنارت باعث دلخستگی تو باشه

شاید سفر رفتن من یه فصل تازه ای از زندگی تو باشه

حس می کنم باید ازینجا برم جایی که هیشکی راهشو بلد نیست

باید برم که قدرمو بدونی یه مدتی تنها بمونی بد نیست

حس می کنم دیگه دوسم نداری حس می کنم زیادیه وجودم

چرا به این زودی ازم بریدی من که گل سر سبد تو بودم

دوسم نداری می دونم دوسم نداری اما تو چشمات می خونم که بیقراری

خدا کنه که برگردی تو پیشم بدون تو من دیوونه میشم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو