loading...

کلاچای موزیک

متن آهنگ مهدی آذر به نام بگو تا کی رفتی اما جا گذاشتی خاطراتو , روی ساحل شن پوشونده ردپاتو خیلی وقته لب دریا گوشه گیرم , بگو باید تورو از کی پس بگیرم بی تو اینجا من هوای گریه دارم , نیستی و دل نگرو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 19 دوشنبه 05 خرداد 1399

متن آهنگ مهدی آذر به نام بگو تا کی

رفتی اما جا گذاشتی خاطراتو , روی ساحل شن پوشونده ردپاتو

خیلی وقته لب دریا گوشه گیرم , بگو باید تورو از کی پس بگیرم

بی تو اینجا من هوای گریه دارم , نیستی و دل نگرون و بی قرارم

بگو تا کی روی عکسات اشک بریزم , یعنی میشه برنگردی یعنی میتونی عزیـزم

عزیــزم

خیلی دلواپس حالتم نگاه کن , یه قدم مونده ازین دوریت بمیرم

اگه برگردی تو میتونی ببینی , دارم از دوری چشمات گُر میگیرم

بی تو اینجا من هوای گریه دارم , نیستی و دل نگرون و بی قرارم

بگو تا کی روی عکسات اشک بریزم , یعنی میشه برنگردی یعنی میتونی عزیـزم

عزیــزم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو