loading...

کلاچای موزیک

دانلود آهنگ شاد نازت میکشم من جون بهت میدم من     نازت میکشم من جون بهت میدم مندیوونت شدم من خیلی دوست دارم منعاشقت میشم من جون بهت میدم مندیوونت شدم من قربونت برم منناز نکن ناز نکن تا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 249 شنبه 27 اردیبهشت 1399

دانلود آهنگ شاد نازت میکشم من جون بهت میدم من

دانلود آهنگ نازت میکشم من جون بهت میدم من

 

 

نازت میکشم من جون بهت میدم من
دیوونت شدم من خیلی دوست دارم من
عاشقت میشم من جون بهت میدم من
دیوونت شدم من قربونت برم من
ناز نکن ناز نکن تا آخرش هستم من
یار من دلدار من مست چشماتم من

دانلود آهنگ شاد نازت میکشم من جون بهت میدم من
تو بگو تو بگو بی تو چیکار کنم من

نازت میکشم من جون بهت میدم من
دیوونت شدم من خیلی دوست دارم من
عاشقت میشم من جون بهت میدم من
دیوونت شدم من قربونت برم من
ناز نکن ناز نکن تا آخرش هستم من
یار من دلدار من مست چشماتم من
تو بگو تو بگو بی تو چیکار کنم من
جان جان محو چشماتم من
مرام عشقی تو مجنونم کردی تو
جذابی واسم تو نبض قلبمی تو
هستو نیستمی تو دلمو بردی تو
حیرونم کردی تو دربدرم کردی تو
ناز نکن ناز نکن تا آخرش هستم من
یار من دلدار من مست چشماتم من
تو بگو تو بگو بی تو چیکار کنم من
جان جان محو چشماتم من
ناز نکن ناز نکن تا آخرش هستم من
یار من دلدار من مست چشماتم من
تو بگو تو بگو بی تو چیکار کنم من
جان جان محو چشماتم من
ناز نکن ناز نکن یار من دلدار من
تو بگو تو بگو
جان جان

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 







برچسب ها آهنگ نازت میکشم من جون بهت میدم من دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ شاد جدید 98 دانلود آهنگ شاد برای ماشین دانلود آهنگ شاد ایرانی برای ماشین دانلود آهنگ شاد رقص اهنگ شاد دانلود آهنگ شاد قدیمی برای رقص دانلود آهنگ های شاد پرطرفدار آهنگ دیوونت شدم من خیلی دوست دارم من دانلود آهنگ دیوونت شدم من خیلی دوست دارم من دانلود آهنگ عاشقت میشم من جون بهت میدم من آهنگ عاشقت میشم من جون بهت میدم من آهنگ دیوونت شدم من قربونت برم من دانلود آهنگ دیوونت شدم من قربونت برم من دانلود آهنگ ناز نکن ناز نکن تا آخرش هستم من آهنگ ناز نکن ناز نکن تا آخرش هستم من آهنگ نازت میکشم من جون بهت میدم آهنگ جان جان بهزاد آذر سام دانلود تمام آهنگهای آذر سام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو