loading...

کلاچای موزیک

دانلود آهنگ توی چشمات یه روزی خونه من بود با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام توی چشمات یه روزی خونه من بود,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,دانلود آهنگ جدید توی چشمات یه روزی خونه من بود,متن آهنگ ت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 13 پنجشنبه 16 خرداد 1398

دانلود آهنگ توی چشمات یه روزی خونه من بود با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام توی چشمات یه روزی خونه من بود,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,دانلود آهنگ جدید توی چشمات یه روزی خونه من بود,متن آهنگ توی چشمات یه روزی خونه من بود ,کد آهنگ پیشواز همراه اول توی چشمات یه روزی خونه من بود ,توی چشمات یه روزی خونه من بود,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل توی چشمات یه روزی خونه من بود ,متن آهنگ,


توی چشمات یه روزی خونه من بود
دل تو اسیر و دیوونه من بود
توی لحظه های گرم و عاشقونه
سر تو روی سر و شونه من بود
قسم به اون نگاه عاشقونت
میگیره این دلم هنور بهونه ات
اگه دل منو خونه خود بدونی . آی میدونی
میخوام بیایی بازم به خونه ات
میخوام بیایی بازم به خونه ات

 

 

 

Download-Darkhsati







برچسب ها دانلود آهنگ توی چشمات یه روزی خونه من بود با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام توی چشمات یه روزی خونه من بود دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music دانلود آهنگ جدید توی چشمات یه روزی خونه من بود متن آهنگ توی چشمات یه روزی خونه من بود کد آهنگ پیشواز همراه اول توی چشمات یه روزی خونه من بود توی چشمات یه روزی خونه من بود دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل توی چشمات یه روزی خونه من بود متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو