loading...

کلاچای موزیک

,    دانلود ترانه غلامحسین نظری قدیمی,    دانلود ترانه باغ صدایی غلامحسین نظری,    دانلود ترانه غلامحسین نظری دل من,    دانلود ترانه زمونه غ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 34 شنبه 05 بهمن 1398


,    دانلود ترانه غلامحسین نظری قدیمی
,    دانلود ترانه باغ صدایی غلامحسین نظری
,    دانلود ترانه غلامحسین نظری دل من
,    دانلود ترانه زمونه غلامحسین نظری
,    دانلود ترانه غلامحسین نظری خداوندا ببین احوال مارو
,    ترانههای غلامحسین نظری
,    غلامحسین نظری سکینه
,    غلامحسین نظری جوانی
,    غلامحسین نظری حفله جدید
,    دانلود ترانه
,   
,    دانلود ترانههای قدیمی غلامحسین نظری
,    دانلود فول البوم غلام حسین نظری
,    دانلود ترانه باغ صدایی غلامحسین نظری
,    ترانههای غلامحسین نظری
,    دانلود ترانه غلامحسین نظری دل من
,    دانلود ترانه زمونه غلامحسین نظری
,    دانلود ترانه غلامحسین نظری خداوندا ببین احوال مارو
,    غلامحسین نظری سکینه
,    غلامحسین نظری جوانی
,    دانلود ترانه

 

 

جوان بودم که حالا پيرم امروز

به گرد غل به پا زنجيرم امروز 

به دست گيرم عصاي نا تووني

من از ديدار خوبان دورم امروز

جوانی هم بهاری بود و بگذشت

به ما یک اعتباری بود و بگذشت

میان ما و او یک الفتی بود 

که اینم نوبهاری بود و بگذشت …

دانلود آهنگ







برچسب ها دانلود ترانه غلامحسین نظری قدیمی دانلود ترانه باغ صدایی غلامحسین نظری دانلود ترانه غلامحسین نظری دل من دانلود ترانه زمونه غلامحسین نظری دانلود ترانه غلامحسین نظری خداوندا ببین احوال مارو ترانههای غلامحسین نظری غلامحسین نظری سکینه غلامحسین نظری جوانی غلامحسین نظری حفله جدید دانلود ترانه دانلود ترانههای قدیمی غلامحسین نظری دانلود فول البوم غلام حسین نظری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو