loading...

کلاچای موزیک

,    آهنگ من تورو دوست دارم اندازه دنیا مهستی,    دانلود آهنگ من تورو دوست دارم اندازه دنیا مهستی,    من تورو دوست دارم اندازه ی دنیا,    دا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 37 چهارشنبه 24 مهر 1398


,    آهنگ من تورو دوست دارم اندازه دنیا مهستی
,    دانلود آهنگ من تورو دوست دارم اندازه دنیا مهستی
,    من تورو دوست دارم اندازه ی دنیا
,    دانلوداهنگ مهستی من تورو دوست دارم اندازه دنیا

,   
,   

https://sarimusic.net/48405/%D9%85%D9%86-%D8%AA%D9%88-%D8%B1%D9%88-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%D9%87-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7-%D9%86%D9%85%DB%8C%D8%AA%D9%88%D9%86%D9%85/

من تو رو دوست دارم اندازه دنیا نمیتونم که بمونم بی تو اینجا

شبا وقتی میمونم خسته و تنها تا بیای میشمرم ثانیه ها را

تو همونی . سهم من از عاشقی و آشنایی

اگه دوری اگه نزدیک . با دل من همصدایی

غمگین و تنها بودم وقتی تو پیدا شدی . گل باغم شدی

واسه تشنگیها . یه بهانه تا من بمونم اینجا

غمگین و تنها بودم وقتی تو پیدا شدی . گل باغم شدی

واسه تشنگیها . یه بهانه تا من بمونم اینجا

من میخوام پنجره ها رو به خورشید وا بشه

شب دلتنگی از این خونه بره . تو بمونی

من میخوام روزای بد . روز آفتابی بشه

شب خاکستری . مهتابی بشه . تو بمونی

تو بمونی . تو که دستات داره بوی مهربونی

غمگین و تنها بودم وقتی تو پیدا شدی . گل باغم شدی

واسه تشنگیها . یه بهانه تا من بمونم اینجا

غمگین و تنها بودم وقتی تو پیدا شدی . گل باغم شدی

واسه تشنگیها . یه بهانه تا من بمونم اینجا

من میخوام پنجره ها رو به خورشید وا بشه

شب دلتنگی از این خونه بره . تو بمونی

من میخوام روزای بد . روز آفتابی بشه

شب خاکستری . مهتابی بشه . تو بمونی

تو بمونی . تو که دستات داره بوی مهربونی

غمگین و تنها بودم وقتی تو پیدا شدی . گل باغم شدی

واسه تشنگیها . یه بهانه تا من بمونم اینجا

غمگین و تنها بودم وقتی تو پیدا شدی . گل باغم شدی

واسه تشنگیها . یه بهانه تا من بمونم اینجا








برچسب ها آهنگ من تورو دوست دارم اندازه دنیا مهستی دانلود آهنگ من تورو دوست دارم اندازه دنیا مهستی من تورو دوست دارم اندازه ی دنیا دانلوداهنگ مهستی من تورو دوست دارم اندازه دنیا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو