loading...

کلاچای موزیک

دیوونه ی چشمای مشکیتم دیوونگی هم عالمی داره چشمای تو افتاده به جونم دست از سر من برنمیداره دور از تو قلبم خیلی آشوبه بودن کنارت خیلی جذابه اونقد ماهی که شبا مهتاب وقتی تو میخوابی نمیتابه خوشبوترین

♥حسـ ــین♥ بازدید : 201 یکشنبه 21 مهر 1398

دیوونه ی چشمای مشکیتم دیوونگی هم عالمی داره

چشمای تو افتاده به جونم دست از سر من برنمیداره

دور از تو قلبم خیلی آشوبه بودن کنارت خیلی جذابه

اونقد ماهی که شبا مهتاب وقتی تو میخوابی نمیتابه

خوشبوترین عطری که میشناسم بوی نم بارون رو موهاته

از چی بگم وقتی که میدونی دنیای من مابین دستاته

خوشبوترین عطری که میشناسم بوی نم بارون رو موهاته

btab74.rozblog.com

از چی بگم وقتی که میدونی دنیای من مابین دستاته

دیوونه ی چشمای مشکیتم دیوونگی هم عالمی داره

چشمای تو افتاده به جونم دست از سر من برنمیداره

وقتی نگاهم میکنی انگار از کنج پلکت قند میریزه

من پیش تو آروم آرومم هر ثانیم از عشق لبریزه

 

خوشبوترین عطری که میشناسم بوی نم بارون رو موهاته

از چی بگم وقتی که میدونی دنیای من مابین دستاته

خوشبوترین عطری که میشناسم بوی نم بارون رو موهاته

از چی بگم وقتی که میدونی دنیای من مابین دستاته

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم







برچسب ها دانلود فول البوم حامد همایون حامد همایون 96 حامد همایون 2017 حامد همایون 97 دانلود آهنگ حامد همایون 96 دانلود اهنگ دیوونه چشمای مشکیتم دیوونه ی چشمای مشکیتم آهنگ دیوونه ی چشمای مشکیتم خوشبوترین عطری که میشناسم آهنگ خوشبوترین عطری که میشناسم دیوونه چشمای مشکیتم دنیای من مابین دستاته آهنگ دنیای من مابین دستاته دانلود آهنگ جدید حامد همایون 96 دانلود آهنگ جدید حامد همایون 2017 دانلود آهنگ عاشقانه دانلود آهنگ شاد 96 دانلود آهنگ جدید 96 سایت حس لاو دانلود آهنگ شاد عاشقانه96
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو