loading...

کلاچای موزیک

      حالم عوض میشه حرف تو که باشه بی اعتمادم کن به همه ی دنیا اینکه با من باش کنار من تنها ، کنار من تنهـا، کنار من تنهـا از اولین جمله ات فهمیده بودم زود عشق های قبل از تو سوء

♥حسـ ــین♥ بازدید : 18 دوشنبه 08 مهر 1398

 

 

 

حالم عوض میشه حرف تو که باشه

بی اعتمادم کن به همه ی دنیا اینکه با من باش

کنار من تنها ، کنار من تنهـا، کنار من تنهـا

از اولین جمله ات فهمیده بودم زود

عشق های قبل از تو سوء تفاهم بود

اونقدر می خوامت همه باهات بد شن

با حسرت هر روز از کنار ما رد شن

https://musictrack.ir/60902_%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B4%D8%A7%D8%AF%D9%85%D9%87%D8%B1-%D8%B9%D9%82%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AD%D8%A7%D9%84%D9%85-%D8%B9%D9%88.html

 

حالم عوض میشه حرف تو که باشه

اسم تو بارونه عطر تو همراشـه

اون گوشه از قلبم که مال هیچکس نیست

کی با تو آروم شد اصلا مشخص نیست

بی اعتمادم کن به همه ی دنیا اینکه با من باش

کنار من تنها ، کنار من تنهـا، کنار من تنهـا

از اولین جمله ات فهمیده بودم زود

عشق های قبل از تو سوء تفاهم بود

حالم عوض میشه حرف تو که باشه

اسم تو بارونه عطر تو همراشـه

اون گوشه از قلبم که مال هیچکس نیست

کی با تو آروم شد اصلا مشخص نیست

حالم عوض میشه حرف تو که باشه

حالم عوض میشه حرف تو که باشه

اسم تو بارونه عطر تو همراشـه

اون گوشه از قلبم که مال هیچکس نیست

کی با تو آروم شد اصلا مشخص نیست

حالم عوض میشه







برچسب ها دانلود آهنگ حالم عوض میشه دانلود آهنگ حالم عوض میشه با لینک مستقیم دانلود آهنگ شادمهر حالم عوض میشه کیفیت 320 دانلود اهنگ شادمهر حالم عوض میشه با کیفیت 320 دانلود آهنگ حالم عوض میشه از عقیلی آهنگ بی اعتمادم کن به همه دنیا شادمهر عقیلی حالم عوض میشه متن دانلود حالم عوض میشه شادمهر عقیلی دانلود اهنگ حالم بد میشه از شادمهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو